پیش فیلتر رافع ـ فروش پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA
فروش پیش فیلتر رافع - پیش فیلتر گریز از مرکز رافع RAFEA

فکرش را بکنید نیرویی داشتید که می توانستید هرکسی را که می خواستید متقاعد به انجام کارهای دلخواهتان می کردید، غیر ممکن به نظر می آید؟

 باید بگویم آن قدرها که فکر می کنید سخت نیست. افراد زیادی مثل رهبران یا فروشندگان با همین نیرو اموراتشان را می گذرانند. متدهایشان بسیار سرراست است.

 وقتی قدرت این را ندارید که به دیگران حکم کنید و دستور بدهید، می توانید برای انجام این کار از راه های روان شناختی زیرکانه استفاده کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن

در این قسمت قصد دارم توسط آیه ای از قرآن، با اثباتی بسیار ساده و همه کس فهم این نکته را بگویم که غاصبان فدک مطابق نص صریح آیات قرآن در گمراهی بزرگ (ضل ضلالا مبینا) قرار دارند

آیه 36 سوره احزاب

وَ ما کانَ لِمُؤْمِنٍ وَ لا مُؤْمِنَةٍ إِذا قَضَى اللَّهُ وَ رَسُولُهُ أَمْراً أَنْ يَکُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَ مَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالاً مُبيناً

ترجمه آیه ( مترجم استاد مهدی فولادوند )

و هیچ مرد و زن مؤمنی را نرسد که چون خدا و فرستاده اش به کاری فرمان دهند ، برای آنان در کارشان اختیاری باشد و هر کس خدا و فرستاده اش را نافرمانی کند قطعاً دچار گمراهیِ آشکاری گردیده است.

توضیح :

هیچ مرد و زن با ایمانی حق ندارد هنگامی که خدا و پیامبرش امری را لازم بدانند ، اختیاری ( در برابر فرمان خدا ) داشته باشد و هر کس نافرمانی خدا و رسولش را کند ، به گمراهی آشکاری گرفتار شده است!

همه میدانیم که پیامبر اسلام به هر دلیلی که خودشان می دانستند فدک را به حضرت زهرا سلام الله علیها بخشیدند یا به قول بعضی ها به امانت دادند یا هرچیزی که می خواهید اسمش را بگذارید. مهم این است که فدک را به حضرت زهرا دادند. یعنی اینکه خدا و فرستاده اش به کاری (بخشیدن فدک ) فرمان داده اند. پس پرواضح است که هرکس که فدک را از حضرت زهرا گرفته است خدا و فرستاده اش را در این مورد نافرمانی کرده است. پیامبر فدک را داده اند کسی به چه مجوزی به خود حق میدهد که مخالف امر رسول خدا عمل کرده و فدک را بگیرد.

به طور خلاصه خدا و پیامبر فدک را به یک نفر (حضرت زهرا سلام الله علیها) بخشیدند، عده ای آن را به زور پس گرفتند و شامل ضل ضلالا مبینا شدند.

 




ارسال توسط محسن
آخرین مطالب